با سلام و عرض خسته نباشین
ممنون میشم راهنمایی کنید که علت عدم ضخامت سنجی در دستگاه ضخامت سنج elcometer و نمایش دادن فالت unstable reading error- press a key رو چطور میشه رفع کرد یا باید تعمیرات تخصصی خاصی توسط نماینده خود محصول صورت پذیرد. با تشکر
سلام و ممنون از شما
این خطا هم میتواند از قسمت دستگاه باشد و هم پراب ضخامت سنج
البته به احتمال زیاد مشکل از پراب است که ابتدا باید برای کالیبره کردن آن مطابق با دفترچه راهنما اقدام کنید و در صورت ناموفق بودن ، قسمت پراب دستگاه ضخامت سنج را برای بررسی دقیقتر به سیدافیکس ارسال کنید.
سلام
خسته نباشید
وقتی دستگاه را روشن میکنم روشن نمیشه و ارور یک آدمک روی صفحه نمایشگر پیدا میشه
اصلا روشن نمیشه یک آدمک میاره ممنون از رانمائی
دستگاه الکومتر 456
سلام خدمت شما
سلامت باشید
لطفا عکس خطا را به یکی از پیام رسانهای شماره 09906699100 ارسال بفرماید
با سلام و خسته نباشید
ضخامت سنج پراپ دار ما اصلا ضخامت نشان نمیده.تازه هم کالیبره کردیم.سیمش را با یه دستگاه دیگه تست کردیم.سیمش اوکی هست. وقتی کالیبره میزنی میگه لطفا صبر کنید.ولی اصلا انجام نمیشه.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
5 پاسخ
با سلام و عرض خسته نباشین
ممنون میشم راهنمایی کنید که علت عدم ضخامت سنجی در دستگاه ضخامت سنج elcometer و نمایش دادن فالت unstable reading error- press a key رو چطور میشه رفع کرد یا باید تعمیرات تخصصی خاصی توسط نماینده خود محصول صورت پذیرد. با تشکر
سلام و ممنون از شما
این خطا هم میتواند از قسمت دستگاه باشد و هم پراب ضخامت سنج
البته به احتمال زیاد مشکل از پراب است که ابتدا باید برای کالیبره کردن آن مطابق با دفترچه راهنما اقدام کنید و در صورت ناموفق بودن ، قسمت پراب دستگاه ضخامت سنج را برای بررسی دقیقتر به سیدافیکس ارسال کنید.
سلام
خسته نباشید
وقتی دستگاه را روشن میکنم روشن نمیشه و ارور یک آدمک روی صفحه نمایشگر پیدا میشه
اصلا روشن نمیشه یک آدمک میاره ممنون از رانمائی
دستگاه الکومتر 456
سلام خدمت شما
سلامت باشید
لطفا عکس خطا را به یکی از پیام رسانهای شماره 09906699100 ارسال بفرماید
با سلام و خسته نباشید
ضخامت سنج پراپ دار ما اصلا ضخامت نشان نمیده.تازه هم کالیبره کردیم.سیمش را با یه دستگاه دیگه تست کردیم.سیمش اوکی هست. وقتی کالیبره میزنی میگه لطفا صبر کنید.ولی اصلا انجام نمیشه.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم